søndag 13. mars 2016

Olivia - Caps

Heisann sveisann!!!! Jeg er fremdeles i garn-slanke-modus. Det går greit, men innimellom blir jeg desperat av abstinens etter å kjøpe nytt garn. 
Men jeg stålsetter meg…hihi.
Hadde noen nøster med Fritidsgarn liggende. De ble omskapt til denne søte capsen. Det gikk med nesten akkurat 2 nøster. Oppskriften er lett og enkelt forklart og den finner dere i bloggen til
Ta en titt der inne, mye fint å se på:-)
Har hatt problemer med å tove ting siden jeg kjøpte meg ny vaskemaskin. Alt blir så altfor mye tovet. Hadde nesten gitt opp for i fjor ødela jeg 3 blånisse-luer pga at de ble så altfor mye tovet.
Tok en ny sjanse, og denne gangen gikk det heldigvis bra. Lysere garn tover mindre enn mørkere. Kanskje derfor det gikk bra denne gangen.

Ellers så er jeg blitt ferdig med 
Ble veldig fornøyd…skryt -skryt :-)
Den passet perfekt og jeg fikk bruke 600 gr av garnlageret mitt.
Gleder meg til å ta den i bruk.
Likte godt at bolen har hulllmønster.
En enkel og grei genser………det enkle er ofte det beste, som reklamen sier.
Ha en flott søndagskveld.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg, så flott caps'n din ble! Flott hodeplagg på kalde dager dette.
    Takk for at du linket;)
    Ha ei riktig god påske, håper sola vil skinne på oss begge:)

    SvarSlett
  2. Capsen er kjempefin! Når jeg går inn via linken, så er ikke siden der. Kan du tenke deg å dele mønsteret? Jeg har lyst til å lage meg en sånn caps 😊

    SvarSlett